Udvælgelsen sker på baggrund af fem kriterier:
1. Fagligt kompetenceniveau
Profilerne i The M List har inden for deres område et fagligt kompetenceniveau, der outperformer deres kollegaer i branchen.
2. Visionær og innovativ
Profilerne på The M List skal have vilje til at være visionære og se fremad. De er nytænkende og forandrende på en facon, hvor de ikke blot udvikler nye idéer, men også tør realisere dem.
3. Synlige resultater
The M List-profilerne har skabt tydelige og relevante resultater, som understøtter mål og visioner for deres virksomheder og organisationer.
4. Anerkendelser og vundne branchepriser
Profilerne i The M List har høstet stor anerkendelse i løbet af året, hvilket er er en god indikator på, om man er på toppen af sin branche og formår at få anerkendelse for kvaliteten i sit arbejde.
5. Kommunikations- og ledelsesevner
The M List-profiler forstår sig på mennesker og er derfor god til både at kommunikere og lede med alle slags stakeholdere, samarbejdspartnere og aktører. De har stærke evner til at skabe relationer i og uden for deres organisation.
Læs om udvælgelsesprocessen og -kravene