For 14. år i træk gennemfører MyImage Bureau-analysen, hvis primære formål er at belyse annoncørernes syn på danske reklame-, medie- og digitale bureauer.
I 2022-analysen bedømmer 63 bureauer, fordelt på 26 reklamebureauer, 24 digitale bureauer og 13 mediebureauer.
884 marketingansvarlige har deltaget i undersøgelsen og vi er selvsagt utroligt stolte af at have fået fem 1. pladser ud i de ni forskellige kategorier.
- God forståelse for kundernes forretning
- Gode til at skabe resultater
- Gode digitale kompetencer
- Gode til at integrere data
- Fleksible og agile
Igen i år får vi 1. pladsen i 'Gode til at skabe resultater' og vi er rykket fra 2. til 1. pladsen i 'God forståelse for kundernes forretning'.
Vores fornemmeste opgave er at skabe mærkbare resultater sammen med vores kunder. Vores succes er målt i den værdi, vi skaber for vores kunder og de mennesker, der skal bruge vores løsninger ude i den virkelige verden. Det kræver først og fremmest, at vi forstår vores kunders forretning og deres behov. Derfor er vi særligt glade for de flotte anerkendelser, der vidner om, at vi har lykkes med det mål.
Vores kerneforretning er at skabe digitale løsninger gennem data, så vi er naturligvis også stolte af, at vi bliver vurderet så højt på vores digitale kompetencer og evner til at integrere data.