Nykredit har med løsningen skabt et fundament for en omnichannel-oplevelse på formueområdet, hvor de nemt og effektivt kan nå både eksisterende og nye kunder med relevant indhold i de kanaler hvor kunderne aktuelt befinder sig.
Ud over distributionen af indhold, har Nykredit også fået bedre mulighed for, på baggrund af opsamling af adfærdsdata, at målrette indhold på tværs af kanalerne. Det giver en langt mere sammenhængende oplevelse af Nykredit uanset hvilken kanal kunden besøger.
Resultaterne viser, at den organiske trafik til egne medier er øget markant, og at der er skabt langt flere tilmeldinger til nyhedsmailen. Det indikerer at Nykredit i højere grad rammer kunderne med relevante budskaber som konverterer, og samtidig er de lykkedes med at skifte fra paid media til owned media med distributionen af relevant Content Marketing.
Agilt og effektiviseret redaktionelt arbejde
Systemets brugervenlighed gør det muligt at give adgang til flere redaktører, så dem der producerer indhold også selv kan publicere. Det frigiver en masse tid og giver en højere tilfredshed hos de involverede. Løsningen har samtidigt bidraget til en bedre SEO og synlighed på Google.
Content hub’en er designet med en stor fleksibilitet for øje, og understøtter en række muligheder for genbrug af design, skabeloner, taksonomi og indhold på tværs af kanaler. Det har sikret en langt kortere lancering.
Nykredit fortsætter med at videreudvikle koncepter og services til den nye contenthub. Den digitale transformation er solidt funderet, og rejsen kan nu fortsætte.