Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement

Et robust og fleksibelt CRM-system er nøglen til at skabe stærke relationer med dine kunder. Vi udvikler CRM-løsninger på Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) - en komplet platform til salg, marketing og kundeservice.

Om Microsoft Dynamics 365

Dynamics 365 Customer Engagement er en suite af intelligente forretningsapplikationer, designet til at effektivisere processer, styrke forretningen og skabe personlige kundeoplevelser gennem hele kunderejsen.

Denne fleksible, cloud-baserede CRM-løsning giver et 360-graders overblik over jeres kunder gennem fire primære applikationer: Sales, Customer Insights (Marketing), Customer Service og Field Service. Applikationerne kan bruges hver for sig eller sømløst sammen for en holistisk tilgang til kundepleje.

Platformen integreres desuden let med andre Microsoft-værktøjer og anvender Microsofts AI-værktøj, Copilot, til at levere analyser og øge effektiviteten.

Om komponenterne i Microsoft Dynamics

  • Skab dybere kunderelationer og øg salgsproduktiviteten ved at identificere potentielle kunder og afslutte handler hurtigere.

  • Få et klart overblik over salgsprocessen og træf bedre, datadrevne beslutninger.
  • Styrk din marketingindsats gennem automatisering og avanceret analyse.

  • Segmenter, planlæg, personaliser, eksekver og optimer målrettede kampagner, der engagerer dine kunder.
  • Lever fremragende kundeservice via en ensartet og personlig oplevelse på tværs af kanaler.

  • Med omnichannel-support kan dine kundeservicemedarbejdere hurtigt løse problemer og forbedre kundetilfredsheden. 
  • Optimer din serviceafdeling gennem effektiv planlægning og ressourceallokering.

  • Lad dine teknikere yde en hurtigere og mere pålidelig service. Overvåg og vedligehold udstyr med IoT-integration og få adgang til realtidsdata.

Det kan du bruge Dynamics 365 CE til

Med Dynamics 365 kan I styrke jeres kundevendte aktiviteter og skabe en helhedsorienteret kundeoplevelse, der sætter jer foran konkurrenterne. 

Som sagt består platformen af en række moduler - Sales, Customer Insights (Marketing), Customer Service og Field Service  - der tilsammen kan højne jeres effektivitet og forbedre kundetilfredsheden.

Sales styrer salgsprocessen, Customer Insights skræddersyr og analyserer kampagner, Customer Service centraliserer support og automatiserer rutineopgaver, mens Field Service optimerer servicekald og forudsiger vedligeholdelsesbehov.

Med integration af AI (Copilot) og IoT leverer Dynamics 365 CE datadrevet indsigt og automatisering, som forbedrer beslutningstagning og øger produktiviteten.

 

Sådan hjælper vi

Hos Immeo omsætter vi teknologi til forretning. Vi har omfattende erfaring med at implementere Dynamics 365-løsninger skræddersyet til jeres unikke forretningsbehov.

Vores team af eksperter arbejder tæt sammen med jer for at forstå jeres specifikke udfordringer og levere løsninger, der skaber reel værdi og mærkbare resultater.

Kunder vi har hjulpet

Vil du vide mere?

kontakt
Niels Ferdinand Karstensen Partner

+45 2228 2978

nfk@immeo.dk

immeo-portraet-007
breaker