Den teknologiske udvikling har ændret forbrugernes forventninger til købsoplevelsen, der nu ses som en samlet oplevelse på tværs af fysiske og online kanaler. Derfor skal retail tilbyde en integreret totaloplevelse, der rækker udover de traditionelt adskilte salgskanaler.
Spørgsmålet er ikke længere om det skal være offline eller online. Spørgsmålet er, hvordan brands bedst understøtter kunderejsen, uanset kanal eller lokation. Omnichannel er den nye normal, og de brands og retailere, der formår at imødekomme den forventning, står stærkere i kampen om kundernes opmærksomhed.
For at skille sig ud i det konkurrenceprægede retailmarked skal I gentænke jeres operationelle strategier med fokus på at transformere værdikæde, teknologi, sikkerhed, logistik og interne processer. En robust teknologiplatform, der understøtter datadrevne indsigter, er helt grundlæggende for en værdikæde med kunden i centrum.
Hos Immeo er vi drevet af vores mange års erfaring og ekspertise med at udvikle og integrere digitale økosystemer, der skalerer med jeres virksomhed, tilpasser sig markedet og kundernes behov og åbner nye forretningsmuligheder.
Vores digitale værktøjskasse er dyb og bred, og vi sørger f.eks. for de rette integrationer mellem applikationer og kernesystemer, så I får maksimal værdi fra it-løsningerne og jeres data.
Det kendte danske brand indenfor børnetøj, interiør og legetøj, Konges Sløjd, står overfor næste fase i sin internationale vækstrejse. Derfor har selskabet oprustet på sine digitale kræfter inden for PIM.