Kom med til Optimizely ERFA-møde d. 28. februar, hvor vi stiller skarpt på emnet 'Søgning'. I dag er søgning meget mere end blot at finde det rigtige produkt eller den rigtige side. Produkter og indhold skal være tagget. Søgningen skal være intelligent og kunne forstå alternativt søgeord eller stavefejl.
Med søgningen ønsker vi også at promovere særlige produkter eller indhold, som af forskellige årsager kan være relevant for modtageren eller påvirket af vores hensigt. Derfor er anbefalinger, afgrænsninger, krydssalg og meget andet en del af søgning.
Vi har brug for, at vores søgeværktøj hjælper os med at forbedre søgningen f.eks. ved at tagge, oprette grupper af indhold/produkter, men også segmentere modtagere. Med de krav vi stiller, er det naturligt, at AI også er fremtrædende i nutidens teknologi.
Disse temaer vil vi vende og diskutere på vores kommende Optimizely ERFA-møde d. 28. februar.
Som sædvanlig mødes vi på vores kontor på trommesalen, hvor vi starter med en let frokost. Vi runder af med en forfriskning og fri samtale over dagens emne efter præsentationerne.
Tilmeld12:00-12:15 |
Velkomst v. Immeo |
12:15-12:45 |
Frokost |
12:45-13:00 |
Oplæg fra Oticon v. Ole Jensen, Immeo |
13:00-13:45 |
Introduktion til Commercial Exellence: Aktiver din strategi på tværs af digitale initiativer v. Christina Worsøe, Immeo |
13:45-14:00 |
Pause |
14:00-14:30 |
Præsentation af mulighed for søgning i Optimizely v. Robert Runge, Immeo |
14:30-15:15 |
Præsentation af mulighededer for søgning i 3. partsværktøjer v. Christian Bennich, Relewise |
15:15-15:30 |
Pause |
15:30-16:15 |
Spørg eksperterne: "Panel-debat" om konkrete udfordringer og ideer |
16:15-17:00 |
Øl/vand og hygge |
Onsdag d. 18. september 2024 kl. 12-17