Adskillige topplaceringer ved MyImage 2025

Vi får syv ud af ni mulige top-3 placeringer ved årets MyImage Bureau-analyse, som analysehuset MyResearch står bag.

Integrere data_MyImage 2025.PNG

Vi er stolte og glade for igen i år at gøre os bemærkede på MyImage-analysen 2025, hvor vi placerer os i top-3 i syv ud af ni kategorier. Det er en bred anerkendelse af vores kerneværdier - fra strategisk rådgivning og  forretningsforståelse til teknisk eksekvering og dataanvendelse. 

Jeg er ydmyg og samtidig begejstret over at se den fortsatte brede anerkendelse af vores arbejde i MyImage-analysen. At vi ligger i top-3 på tværs af syv centrale kategorier bekræfter vores ambition om at være en relevant samarbejdspartner med vores kunder.

Ivan Beltoft
Partner, Immeo

Digitale løsninger, der skaber mærkbar værdi

Placeringerne afspejler de kompetencer, vi sætter i spil hos vores kunder: Evnen til at forstå vores kunders forretning, omsætte det til resiliente værdiskabende digitale løsninger og sikre solid implementering gennem stærke tekniske og datadrevne kompetencer. 

Førstepladsen i kategorien ’Gode til at integrere data’ kombineret med ’Gode til at analysere og anvende data’ bekræfter vores styrke i at forvandle data til konkret forretningsværdi. Data er grundstenen i udviklingen af digitale løsninger - og netop derfor er det en del af kernen i alt, hvad vi hjælper vores kunder med. 

Jeg er særligt stolt over, at vi er rykket op i top-3 som strategisk stærke, som bekræfter vores strategi, hvor vi ønsker at tage et større medansvar for hele processen fra strategi og den forretningsmæssige forståelse til den tekniske eksekvering og realisering af forretningskritiske digitale løsninger.

Ivan Beltoft
Partner, Immeo

Gilli og Line

MyImage Bureau-analysen 2025

Det er 17. år i træk, at MyImage Bureau-analysen bliver gennemført.

Analysens primære formål er at belyse annoncørernes syn på danske reklame-, medie- og digitale bureauer.

I 2025-analysen bedømmer 993 marketingansvarlige i alt 59 bureauer fordelt på 26 reklamebureauer, 19 digitale bureauer og 14 mediebureauer.

Analysen gennemføres online og afdækker kendskab, tilfredshed, og præference – samt image på en række kvalitative parametre.

Du kan læse meget mere om årets analyse og resultaterne hos Dansk Markedsføring.

Læs analysen her

Vil du vide mere?

kontakt
Ivan Beltoft Partner

+45 2222 0252

ibe@immeo.dk

Ivan-Beltoft-Partner-Immeo
breaker