Topplacering ved årets MyImage-analyse

Immeo får igen i år plads i toppen af MyImage Bureau-analysen, som analysehuset MyResearch står bag. I fire ud af ni kategorier er Immeo placeret i top-3.

kundetilfredshed---myimage-2024.png

Igen i år har Immeo fået flotte placeringer i MyImage-analysen. Vi er især stolte over at blive tildelt en førsteplads i kategorien 'Kundetilfredshed'. 

Vores vigtigste formål er at skabe digitale løsninger, der skaber en mærkbar værdi for vores kunder. Derfor er vi meget stolte af vores topplacering.

Herudover ligger vi også i top 3 indenfor områder dybt forankret i vores DNA.

Fokus på samarbejde

Vi har altid haft et stort fokus på at forstå vores kunders strategi, mål og organisation. Helt konkret betyder det, at vores konsulenter, softwareudviklere og arkitekter bruger fire af ugens fem dage ude hos kunden, hvor vi sammen med dem skaber løsninger, der gør en reel forskel for medarbejdere, kunder og bundlinje.

"Hele fundamentet og begrundelsen for at skabe kulturen hos Immeo har været, at vi stræber efter at etablere samarbejdsrelationer med vores kunder – i modsætning til et traditionelt kunde-leverandør forhold", fortæller Ivan Beltoft, partner i Immeo. 

Det kræver et konstant fokus på at tage de rigtige langsigtede beslutninger for at etablere eller fastholde en samarbejdsrelation. Kunderne ved altid, hvor vi står med omfang, planer og økonomi i vores fælles leverancer.

Ivan Beltoft
Partner, Immeo

Dygtige kolleger skaber høj kundetilfredshed

Først og fremmest er særligt topplaceringen i kategorien 'Kundetilfredshed' en cadeau til alle kolleger i Immeo. Den høje kundetilfredshed er resultatet af deres indsats og værdiskabende arbejde for Immeos kunder hver eneste dag.

Derfor skal både den høje kvalitet og fokus på kunden fortsætte.

Hele grundlaget for at kunne skabe tilfredse kunder i en forretning som vores, er ultimativt er båret af motiverede, kompetente og glade kolleger. Derfor skal vi fortsat fastholde vores fokus på samarbejdet, tage de rigtige langsigtede beslutninger sammen med vores kunder.

Ivan Beltoft
Partner, Immeo

MyImage Bureau-analysen 2024

Det er 16. år i træk, at MyImage Bureau-analysen bliver gennemført.

Analysens primære formål er at belyse annoncørernes syn på danske reklame-, medie- og digitale bureauer.

I 2024-analysen bedømmer 1.028 marketingansvarlige i alt 59 bureauer fordelt på 26 reklamebureauer, 19 digitale bureauer og 14 mediebureauer.

Du kan læse meget mere om årets analyse og resultaterne hos Dansk Markedsføring.

Vil du vide mere?

kontakt
Ivan Beltoft Partner

+45 2222 0252

ibe@immeo.dk

Ivan-Beltoft-Partner-Immeo
breaker