Topplaceringer i MyImage 2022

Der er ekstra brede smil i Immeo de her dage. Vi har nemlig fået nogle særdeles fem flotte 1. pladser i dette års MyImage-analyse fra MyResearch. 

myimage-2022---gode-til-at-skabe-resultater.png

For 14. år i træk gennemfører MyImage Bureau-analysen, hvis primære formål er at belyse annoncørernes syn på danske reklame-, medie- og digitale bureauer. 

I 2022-analysen bedømmer 63 bureauer, fordelt på 26 reklamebureauer, 24 digitale bureauer og 13 mediebureauer.

884 marketingansvarlige har deltaget i undersøgelsen, og vi er selvsagt utroligt stolte af at have fået fem 1. pladser i de ni forskellige kategorier.


Igen i år får vi 1. pladsen i 'Gode til at skabe resultater', og vi er rykket fra 2. til 1. pladsen i 'God forståelse for kundernes forretning'. 

Vores fornemmeste opgave er at skabe mærkbare resultater sammen med vores kunder. Vores succes er målt i den værdi, vi skaber for vores kunder og de mennesker, der skal bruge vores løsninger ude i den virkelige verden. Det kræver først og fremmest, at vi forstår vores kunders forretning og deres behov. Derfor er vi særligt glade for de flotte anerkendelser, der vidner om, at vi har lykkes med det mål. 

Vores kerneforretning er at skabe digitale løsninger gennem data, så vi er naturligvis også stolte af, at vi bliver vurderet så højt på vores digitale kompetencer og evner til at integrere data. 

Top-3 placeringer

Samtidig rykker vi ind i top 5 over digitale bureauer med en flot samlet 4. plads fra sidste års 12. plads.

Top 5 over digitale bureauer - samlet stilling (sidste års placering i parentes)

1. Merkle (1)

2. Impact (2)

3. Manyone (4)

4. Immeo (12)

5. IIH Nordic (3)

 

Du kan læse meget mere om årets analyse og resultaterne hos Dansk Markedsføring. 

Året er kun lige gået i gang, og vi glæder os til at skabe endnu flere resultater sammen med vores kunder. 

Læs om analysen

MyImage Bureau-analysen 2023

Det er 15. år i træk, at MyImage Bureau-analysen bliver gennemført. Analysens primære formål er at belyse annoncørernes syn på danske reklame-, medie- og digitale bureauer.

I 2023-analysen bedømmer 966 marketingansvarlige i alt 60 bureauer fordelt på 24 reklamebureauer, 23 digitale bureauer og 13 mediebureauer.

Du kan læse meget mere om årets analyse og resultaterne hos Dansk Markedsføring.

Vil du vide mere?

kontakt
Ivan Beltoft Partner

+45 2222 0252

ibe@immeo.dk

Ivan-Beltoft-Partner-Immeo
breaker