Vi styrker vores position inden for digital forretningsudvikling med tung profil fra Deloitte og Accenture. Dermed tager vi et markant skridt i udviklingen af vores digitale transformationskapabiliteter med ansættelsen af Henrik Rasmussen som Director.
Henrik Rasmussen kommer senest fra en position som Partner i Deloitte Digital Nordic og har tidligere været Managing Director hos Accenture med ansvar for Consumer Goods & Services i Norden.
Med mere end 25 års erfaring fra globale konsulenthuse og særligt omfattende ekspertise inden for end-to-end digital transformation, styrker vi markant vores kompetencer inden for forretningskritiske platforme som Salesforce og integration af kommercielle processer.
Med Henriks profil får vi ikke bare en ekspert i Salesforce-platformen, men en transformation leader der har stået i spidsen for fire globale front-office transformationer inden for de seneste fem år. Hans omfattende erfaring med at koble forretningsstrategi, teknologi og implementering giver os en unik position i markedet.
Henrik Rasmussen skal stå i spidsen for at udvikle Immeos position inden for enterprise-platforme med særligt fokus på Salesforce-økosystemet og den stigende efterspørgsel på AI-drevne løsninger.
Han bringer en sjælden kombination af strategisk indsigt og praktisk leveranceerfaring med sig fra sine ledende roller hos Deloitte Digital og Accenture.
Som Partner i Deloitte Digital Nordic har han haft ansvar for end-to-end kundetransformationer fra strategi til implementering, og i sin tid som Managing Director hos Accenture stod han i spidsen for nogle af de mest omfattende digitale transformationsprojekter i Norden.
Timingen for at styrke Immeos position inden for enterprise-platforme er perfekt. Virksomheder står over for komplekse udfordringer, hvor de skal udnytte potentialet i agenter og tredje bølge af AI-funktionaliteter og samtidig integrere og optimere deres forretningsapplikationer med virksomhedens datagrundlag.