Fremtidens salg og servicebehov skal løses med autonome agenter i den digitale kundeplatform

Med Salesforce som strategisk platform får I mulighed for at samle data, processer og brugeroplevelser ét sted – på tværs af siloer og kanaler.

Dato 30. april kl. 08:30-10:00
Sted København

Hvad får du med hjem?

I denne executive briefing får du indsigt i, hvordan autonome agenter kan understøtte smartere processer – fra kundeinteraktion til sagsbehandling og support.

Sammen omsætter vi de vigtigste temaer fra Agentforce World Tour 2025 til en praktisk handlingsplan, der optimerer beslutningskraft og arbejdsprocesser. På mødet får du:

 

Det praktiske

Mødet foregår på vores kontor i København på Trommesalen 5, 2. sal, 1614 København V.

Tilmeld dig her

Er denne briefing relevant for dig?

Du deltog på Agentforce World Tour og vil have hjælp til at eksekvere de vigtigste temaer

Du gik glip af Agentforce World Tour, men har brug for en operationel opsummering af de største trends og en opskrift på, hvordan du kommer i gang

Du er CIO, dataansvarlig eller digital beslutningstager og vil gerne lære mere om, hvordan du kan gøre Salesforce til kernen i en intelligent salgs- og serviceplatform

Vil du vide mere?

Kontakt
Henrik Rasmussen Director

+45 2211 1111

her@immeo.dk

HER - portræt
breaker