Med det nye CRM-system vil Dansk Retursystem være i stand til:
- At få bedre overblik over kundehenvendelser
- Effektivisere interne processer
- Afstemme systemer og processer på tværs
Vi har indgået aftale med Dansk Retursystem om at levere et nyt, moderne CRM-system, efter opgaven har været i EU-udbud.
Det nye CRM-system er første skridt på en ambitiøs digitaliseringsrejse, hvor Dansk Retursystem ønsker at skabe en ny og effektiv it-infrastruktur, hvor CRM-systemet kommer til at spille en afgørende rolle.
Dansk Retursystem driver det danske pantsystem og indsamler hver dag flasker og dåser med pant hos kunder over hele landet. Herefter bliver flasker og dåser sorteret og materialerne sendt til genanvendelse efter cirkulær økonomiske principper.
Med det nye kundeservicesystem vil vi bedre kunne udnytte de fremtidige teknologiske muligheder og skabe en mere effektiv og kundeorienteret drift. Vi ser frem til samarbejdet med Immeo, som har stor erfaring med løsninger i Microsoft-teknologier og god indsigt i kundeserviceprocesser.
Det nye CRM-system bliver baseret på Microsoft Dynamics 365 og er første skridt på Dansk Retursystems digitaliseringsrejse, hvor de ønsker at skabe en ny og effektiv it-infrastruktur, og her kommer CRM-systemet til at spille en afgørende rolle.
Implementeringen af det nye system kræver dyb indsigt i både Microsoft Dynamics 365 og kundeserviceprocesser. Vi har igennem de seneste år investeret betydeligt i at styrke og udvikle netop disse kompetencer.
Med det nye CRM-system vil Dansk Retursystem være i stand til:
Vi er glade for at vi skal levere et topmoderne kundeservicesystem baseret på Microsoft Dynamics 365 til Dansk Retursystem. Denne aftale markerer en vigtig milepæl for Immeo og er en anerkendelse af vores kompetencer. Vi ser frem til et frugtbart samarbejde med Dansk Retursystem og til at bidrage til deres digitaliseringsrejse.