produktion-service

Skab vækst i det digitale aftermarket som B2B- og industrivirksomhed

Kom med, når vi den 19. september sætter fokus på digitalisering i den danske industrisektor, og hvordan man vinder eftermarkedet i en digital verden. Lad dig inspirere af spændende oplæg fra en række førende eksperter og visionære industriledere fra blandt andet Dansk Industri, FLSmidth, Solar og Alfa Laval. 

Dato 19. september 2023 Tidspunkt Kl. 9 - 13
Sted Microsoft, Kanalvej 7, 2800 Kongens Lyngby Pris Gratis

Er jeres digitale strategi tilstrækkeligt fokuseret på at skabe så høj en Customer Lifetime Value som muligt?

Mange B2B- og industrivirksomheder befinder sig i en tid med ubegrænsede muligheder og udfordringer i deres stræben efter vækst i deres Aftermarket. I en digital tidsalder er der enormt potentiale ved at indføre digitale salgsmodeller, men hvad skal der til for at lykkes?

Ved at udnytte de digitale muligheder, kan B2B- og industrivirksomheder løfte den samlede værdi for både deres kunder og dem selv. Men det kræver en digital strategi, der er optimeret til at skabe værdi i løbet af hele kunderejsen - både før, under og efter salget.​

Kom til vores event for B2B-virksomheder, hvor vi sammen udforsker vejen til at erobre eftermarkedet i en digital tidsalder. 

Læs programmet her

Dagens agenda

09.00-09.05

Intro v. Simon Aisen, Partner i Immeo

09.05-09.15

Transformation fra licenssalg til service ud fra et kulturelt og organisatorisk perspektiv

Transformationsprojekter indebærer ofte omstrukturering af interne processer, organisationsændringer og kulturel tilpasning.

Få indsigt i hvad Microsofts transformation fra licenssalg til et mere servicecentrisk fokus har betydet for deres kultur og organisationen.

Microsoft Nina Due, Customer Success Manager
09.15-09.45

Danmark skal være frontløbere på digitale salgsmodeller

De danske B2B og industrivirksomheder er i hård international konkurrence, og hvis vi skal fastholde arbejdspladserne på dansk grund, så kræver det, at vi investerer målrettet i digitalisering på tværs af hele kundeoplevelsen.

Men hvad er fakta og hvor gode er danske virksomheder til at agere i en digital virkelighed, hvor vi konstant møder nye aktører og ny teknologi? Og hvordan kan Danmark også være fremtidens førende digitale handelsnation?

Dansk Industri Mie Bilberg, Chefkonsulent
09.45-10.15

Transforming to an Aftermarket Focus

Hør, hvordan FLSmidth har aktiveret digitale salgsprocesser i eftermarkedet. Få værdifuld indsigt i deres rejse mod de digitale salgsmodeller, de anvender i dag.

FLSmidth Alejandro Espejel, Head of Sales and Service Digitalization & Charlotte Birkrem, Head of Commercial Operations and Business Development
10.15-10.35

Pause

10.35-11.05

Transformation af den klassiske grossistvirksomhed

Hør, hvordan Solar de seneste fem år har været igennem en transformation fra klassisk grossist til sourcing- og servicepartner med fokus på værdi for kunderne fremfor traditionel ”box moving”.

Det har blandt andet betydet et øget fokus på nye, kundevendte services som supplement til eller decideret erstatning for klassisk produktsalg.

Solar Morten Gleerup, Group Marketing Director
11.05-11.30

Is your digital transformation focused on Customer Lifetime Value?

Ved at udnytte digitale muligheder, tilbyde værdibaserede tjenester og udnytte data og partnerskaber kan virksomheder opnå konkurrencemæssig fordel og bæredygtig vækst.

Hør, hvordan du lykkedes med øge værdien af dine kunder ved at involvere dem i hele produktets livscyklus, og få indblik i konkrete metoder til at komme i gang.

Immeo Lasse Quorning, Principal Consultant
11.30-12.00

Building an ecosystem for industrial sales and aftermarket (presentation in english)

Hør, hvordan Alfa Laval har opbygget et digitalt økosystem, der understøtter hele kunderejsen inden for industrielt salg.

Dette økosystem forbinder stakeholders gennem et fælles digitalt workflow, der inkluderer opdagelse, salg og eftermarkedet, og det spiller en afgørende rolle i den digitale transformation mod 'Industrial Consumerism'.

Alfa Laval Hans Troiza, Head of On-Line Sales
12.00-12.15

Afrunding v. Simon Aisen, Partner i Immeo

12.15-13.00

Frokost og networking

Mød vores partnere

Vil du vide mere?

kontakt
Simon Aisen Partner, Strategisk rådgivning

sai
breaker