E-Business, PIM og den perfekte kundeoplevelse

Formiddagsseminar - Hvordan kan den digitale købsoplevelse optimeres så kunden ikke udsætter købet på grund af usikkerhed? Det gør man ved at tage udgangspunkt i kundeoplevelsen og et dedikeret Product Information Management-system, og så er du godt på vej.

Dato:
3. september

Location:
Innovationsfabrikken i Kolding

Tidspunkt:
8.30-12.00

Tilmelding:
Deltagelse er gratis (no-show fee 250 kr.). Du kan tilmelde dig HER

 

Ved at deltage får du:

- Et indblik i agile metoder og hvad der kan opnås ved brugen af disse
- Viden om hvordan du lade din kundes købsoplevelse definere behovet for produktinformation
- Gode råd om Digital Commerce – Gør det enkelt, men rigtigt
- Mega trends i digital handel samt hvilke krav det stiller til håndtering af produktinformation

Program

08:30
Registrering
Der serveres croissant og kaffe/vand

08:45
Præsentation af agilitets undersøgelse ved Jens Christensen, Peak Consulting Group, der i foråret gennemførte en undersøgelse om hvordan der arbejdes med agilitet og hvilke fordele og udfordringer det medfører.

09:20
Lad din customer experience være driveren for PIM
Helle Jensen, Lead UX – Creuna

09:55
Case 1: Lad kundeoplevelsen definere din PIM kravsspecifikation –
VESTAS

10:30
Pause

10:45
Digital Commerce – Gør det enkelt, men rigtigt!

Peter Plauborg, Principal hos Immeo tager os med på Brdr. Kiers digitale rejse og viser hvordan det rette fokus på enkelthed, kan skabe konkrete resultater. Peter inkluderer også et indblik i de tendenser vi ser indenfor digital Commerce og PIM lige nu. Peter Plauborg, Principal – Immeo

11:20
Megatrends inden for digital handel – Appealing produktinformation er vejen til succes! Jesper Larsen, Partner Director, InRiver 

12:00
Frokost og networking – Arrangementet slutter 12.30

Kontakt os for mere information

Simon Aisen

Partner, Strategisk Rådgivning

+45 2222 0260

sai@immeo.dk