E-commerce-løsningen er forbundet med ERP for at forbedre kommunikation og spore transaktioner, mens PIM leverer alt indhold, der bliver udstillet på hjemmeside og webshop.
GN Hearing er på en ambitiøs digital transformationsrejse med et mål om at skalere digitalt salg globalt. Derfor havde GN brug for at sætte strøm til deres processer og ældre E-commerce infrastruktur.
Siden 1869 har GN skabt forbindelse mellem mennesker. De første mange år som telegrafselskab. I dag som en af verdens største producenter af høreapparater og headsets til mennesker verden over.
GN havde opbygget en stærk markedsposition og et solidt produktsortiment, men stod over for en væsentlig udfordring i forhold til deres digitale salgskanaler.
De var hæmmet af en e-commerce infrastruktur, der har været i drift i mere end et årti, og som var afhængig af en række manuelle processer.
Ønsket var at skabe et mere strømlinet dataflow mellem forskellige systemer, der tillader produktspecialister at opbevare og berige produktdata for alle GNs brands.
Derfor besluttede høreapparatproducenten at opdatere sit ældre e-commerce infrastruktur ved blandt andet at implementere et nyt PIM-system fra inriver.
Løsningen baner vejen for enklere arbejdsprocesser og bedre kundedialoger ved at forbinde data fra backend-systemer og hen til e-commerce-landskabet.
E-commerce-løsningen er forbundet med ERP for at forbedre kommunikation og spore transaktioner, mens PIM leverer alt indhold, der bliver udstillet på hjemmeside og webshop.
Den nye løsning forbedrer den digitale kundeoplevelse ved at understøtte et hurtigere, mobilvenligt website og ved at udnytte kundedata langt bedre end tidligere.
Løsningen er dermed placeret centralt i understøttelsen af GN Hearings go-to-market-processer og indsamler produktdata fra forskellige datapunkter, beriger disse data og sender det videre, så GN Hearings produkter kan udstilles på hjemmesiden, webshop og i printede produktkataloger.
Vi har sammen med GN banet vejen for enklere arbejdsprocesser og bedre kundedialoger.
I dag imødekommer løsningen digitale interaktioner med både kunder og samarbejdspartnere, herunder ørelægeklinikker, på tværs af GN’s strategiske markeder i Storbritannien og i det tysktalende DACH-område.
This is the enabler for digitalizing the business. Systems inside of GN is tightly interconnected, and it is amazing to see that the new solution successfully create all interconnections to the existing systems.
Vores engagement hos GN Hearing har gennem godt samarbejde og sparring udviklet sig til et strategisk partnerskab, hvor vi i dag understøtter den digitale transformationsrejse i forskellige forretningsområder, herunder R&D.