Bisnode er en førende data- og analysevirksomhed i Europa med aktiviteter i 19 lande og 2.100 ansatte. Virksomheden er specialiseret i indsamling og forædling af data om virksomheder, enkeltpersoner og ejendomsoplysninger fra både offentlige og private kilder. Bisnode arbejder med konceptet 'smart data', som gør brugeren i stand til at træffe intelligente beslutninger baseret på data af høj kvalitet.
Bisnode Profiler giver mulighed for at planlægge og eksekvere sine målrettede marketingaktiviteter på baggrund af segmentering fra den tidlige udvælgelse af emner til løbende opdatering af relevante profiler. Dette sker igennem en avanceret målgruppesøgning, hvor det er muligt at overføre kundeemner til CRM.
Fokus ligger på brugervenlighed, da løsningen skal favne bredt og både understøtte daglige brugere med personlige værktøjer samt brugere, som kun anvender løsningen til meget specialiserede opgaver. Løsningen er opbygget af moduler, som indkapsler funktionalitet, der tidligere fungerede som enkeltprodukter. Alle moduler fungerer enten som en helhed eller kan tilkøbes enkeltvist.